Review: Avon True Nutra Effects Miracle Glow Lightweight Cleansing Oil

I was really excited to see Avon came out  with cleansing oil and I bought it as soon, as I could. Avon later sent me one, so I am hooked for a while. Cleansing oils have been getting more popular and I see more brands doing it, which I like. I use cleansing oils in my evening skin care routine to take off the bulk of my makeup. Then I go in with a gel cleanser to remove any last bits of it.


Avon oil comes in a plastic transparent bottle with a screw on white plastic top. In it is 125 ml of product and the regular price is 7€. Currently it's on offer for 4.50€ here

Avon True Nutra Effects Miracle Glow Lightweight Cleansing Oil should effectively clean the skin, get rid of makeup, keep skin glowing and leave skin non-greasy. Avon also describes it as lightweight, doesn't congest pores, soap free, suitable for sensitive skin and free of parabens and dyes


In the ingredients list I spot a few oils, but the main oil is canola oil.


The packaging has a small hole through which I basically shake out a few drops of oil. I feel like four is enough to use on the whole face. But you need more oil than you might expect, because it's so lightweight.


It has a runny thin consistency that feels really lightweight on the skin, but gives you just enough slip and grease to massage makeup off. I like that it doesn't feel greasy on the skin at all. Once it gets in touch with the water, it turns into a milky while consistency that washes off easily. You can see foundation dripping of your face. 


I tried removing waterproof eyeliner and it did that too, but you'll need to really massage it into that long lasting makeup to break it off. In general it works and takes off all the makeup with little effort.

I tried to remove eye makeup a few times and I didn't notice stinging my eyes, but then I tried this again once and it definitely did. I wasn't careful with removing it and it got into my eyes. They sting a little, but the feeling went away as soon as I washed it off. It also creates a bit of a blurry vision like most cleansing oils. The effect is temporary.

I have to point out that on the label it says to avoid eye contact and to rinse it off, if that occurs. So I'm assuming this is not intended to be used for eye makeup removal. I personally prefer removing my eye makeup with Bioderma and use cleansing oils only for face makeup. For that it works great. If you're planing on using it for eye makeup remover as well, I would advise you to stay away, since it's not the most appropriate for that. Avon warns you itself. 

After you wash it off, there's no greasy layer on the face, but it also doesn't feel drying. It's that perfect lightweight oil that removes makeup well. I would still go in with a second cleanse to really get it all off though. 

I've been using it for about a month now and it didn't clog my pores or cause any breakouts. It's also sensitive skin approved, just don't get in your eyes.

It has a very subtle scent which is actually the same as their Avon Nutra Effects Miracle Glow Lightweight Facial Oil. The scent is gentle and sort of sweet. It reminds me of white grapes for some reason. 


This oil has been working out great for me and my skin. I love that it's so lightweight, but gets rid off makeup well, doesn't leave a greasy layer and is good for sensitive skin as well. You do need to use a bit more of it in order to really melt off all the makeup and I wouldn't recommend you to remove eye makeup with it. The price is actually good in my opinion (especially when it's on offer), even though Balea Cleansing Oil is a lot cheaper. This one by Avon feels just a bit more refined in formula and it's not as greasy as Balea.









Ko sem videla, da je Avon ustvaril čistilno olje, sem se zelo razveselila. Kupila sem ga takoj, ko je bil na voljo. Kasneje mi je tudi Avon poslal eno stekleničko, tako da imam nekaj zaloge. Čistilna olja postajajo bolj popularna in vesla sem, da jih vedno več znamk vključuje v svoj nabor izdelkov. Sama uporabljam čistilna olja v svoji večerni neki za odstranjevanje ličil. Nato uporabim še lahkotnejši čistilni gel za odstranitev zadnjih ostankov.

Olje se nahaja v plastični prozorni steklenici s plastičnim belim pokrovom. V steklenici je 125 ml izdelka in redna cena je 7€. Trenutno ga lahko dobite za 4.50€ tukaj.

Avon True Nutra Effects lahkotno čistilno olje naj bi učinkovito očistilo kožo, odstranilo ličila, pustilo kožo sijočo in ne pusti mastnih sledi. Avon prav tako opiše olje kot lahkotno, da ne povzroča aken, ne vsebuje mila, je primerno za občutljivo kožo in ne vsebuje parabenov ali barvil.

Med sestavinami izdelka opazim nekaj vrst olja. Na prvem mestu je repično olje. 


Embalaža ima majhno odprtino skozi katero stresem nekaj kapljic. Za celoten obraz rabim vsaj 4 kapljice olja. Je zelo lahkotno, zato boste porabili več izdelka kot običajno.


Ima tekočo lahkotno formulo, ki pa ima ravno dovolj mastnega občutka, da z njim z lahkoto odstranimo makeup z masiranjem po obrazu. Všeč mi je, da olje nima mastnega občutka. Ko pride v stik z vodo, se spremeni v mlečno belo tekočino, ki se z lahkoto odstrani iz obraza. Vidite lahko kako vaša podlaga curlja iz obraza.


Z oljem sem poskušala odstraniti tudi vodoodporen tekoči svinčnik za oči. Z malo več masiranja je olje odstranilo tudi tega. Na sploh olje dobro opravi svojo nalogo in odstrani vsa ličila z malo truda.

Nekajkrat sem z oljem poskušala odstraniti očesna ličila in nisem opazila, da bi me oči pekle. Nato sem poskušala isti postopek še enkrat, ampak tokrat sem bila malo manj pazljiva. Takrat mi je olje prišlo v oči in te so me pekle. Občutek je izginil, ko sem olje sprala iz oči. Kot vsako čistilno olje tudi to ustvari zamegljen pogled, če zaide v oči. Kar pa seveda ne traja dolgo.

Izpostaviti moram dejstvo, da na nalepki olja piše, da olje ne sme priti v stik z očmi in da jih je potrebno izpirati, če pride do tega. Torej predvidevam, da Avon olja ni naredil za odstranjevanje očesnih ličil. Sama najraje odstranim očesni makeup z Biodermo, olje pa uporabim za odstranjevanje ostalih ličil na obrazu. Za ta namen deluje odlično. Če želite olje kupiti, da bi ga uporabljali tudi na očeh, vam to odsvetuje. Tudi Avon vas opozarja na nalepki. 

Ko olje odstranim z vodo, na obrazu ne čutim nobenega mastnega sloja. Prav tako koža ni suha. Je odlično lahkotno olje za odstranjevanje ličil. Sama bi vseeno uporabila še en čistilec za oljem, saj je bolje da odstanite vse možne ostanke ličil pred spanjem. 

Olje sem uporabljala približno en mesec in mi ni zamašilo por ali povzročilo mozoljev. Je tudi primerno za občutljivo kožo, samo poskrbite, da vam ne uide v oči. 

Ima zelo nežen vonj, ki je enak kot pri Avon Nutra Effects Miracle Glow lahkotnem olju za obraz. Vonj je nežen in rahlo sladkast. Mene spominja na belo grozdje, čeprav ne vem zakaj. 

Olje se je dobro ujelo z mojo kožo. Všeč mi je, da je lahkotno, dobro odstrani ličila, ne pušča mastnega sloja in je dobro za občutljivo kožo. Uporabiti ga morate malo več, da odstranite vsa ličila in ne bi vam ga priporočala, če želite z njim odstranjevati tudi očesna ličila. Po mojem mnenju je cena prav tako dokaj ugodna (sploh, če ga kupite ko je znižan), čeprav je Baleino čistilno olje cenejše. Avonovo olje ima malo bolj sofisticirano formulo in ni tako mastno kot Baleino. 

2 comments